nuffnang

nuffnang LR

Thursday, June 29, 2006

Kalau Ajal Belum Sampai







Pagi tadi macam biasa aku drive ikut jalan yang sama, keluar dari taman speeding to dah biasa cuma yang tak biasa hari ni pakai sunglass cos matahari kat depan & silau.. hingga la sampai ke simpang tiga.. nak keluar dari simpang ke kanan ada toyota avanza kat sebelah kanan aku pun nak keluar ke arah sama, sebelum aku lalu sebelah avanza tu aku tengok kat sebelah kanan dah clear, bila kat sebelah dengan avanza tu driver tu drive kedepan block aku punye sight.

Tengok sebelah kiri dah clear so aku tekan minyak nak keluar, keluar je separuh jalan Honda Accord hijau tengah berdesup direct kat aku bagi hon.. aku sempat tekan brek... driver honda elak... nasib baik jalan sebelah kiri clear... honda tu sempat masuk balik sebelah kiri.. habis orang kat kedai kopi depan simpang tu tengok... aku sengih je... tapi kalau aku tak tekan brek, driver honda tak sempat elak... ok gak tu, mati hari khamis dekat2 hari jumaat...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages