nuffnang

nuffnang LR

Sunday, July 18, 2010

terkejut?

time cuti ni rasa2nya dah banyak kali menterkejutkan orang, bukan secara sengaja tapi accidental. dua minggu lepas time aku nak pergi ke suruhanjaya sumpah untuk proses visa ada seorang terkejut beruk secara accidental. aku sebenarnya nak cepat, tapi sebab parking kereta agak jauh aku gi la bayar parking kat mesin parking di taman melawati takut kang kena saman lak.

bila dah dapat tiket parking, aku berjalan semula ke kereta nak letak tiket tu kat dashboard kereta. kebetulan plak ada la sorang awek berjalan depan aku bawak handbag besar. masa tu dia tak perasan kot aku berjalan belakang dia. rupa2nya kereta dia parking depan kereta aku, patut la kami menuju ke kereta masing2 mengikut arah yang sama. bila nak lintas jalan aku berjalan cepat sikit sebab ada kereta nak lalu dgn laju, dan pada masa yang sama jugaklah awek tu terperasan kelibat aku yang tinggi ni lalu betul2 sebelah kanan yang mana dia gantung handbag kat bahu kanan. masa tu jugaklah dia berpaling dan terkejut sampai hampir melompat, dengan muka yang tidak terkata keterkejutannya. nasib baik dia tak menjerit kalau dia jerit tak tau la apa dah jadi petang tu. tapi sempat la dia cover dia punye terkejut & terus masuk kereta toyota altis.

aku direct je bukak pintu kereta aku, letak parking tiket kat dash board dan terus berjalan menuju ke pejabat suruhanjaya sumpah. tapi pejabat tu tutup, so aku jalan balik ke kereta aku dan perasan kereta toyota Altis tu masih kat situ & awek yang terkejut tadi tu masih lagi tak start kereta. masa aku lalu sebelah kereta tu dia buat2 tak nampak, malu le gamaknya tu, aku agak2 la memang dia terkejut beruk la tadi sampai nak luruh jantung dia kot, tu pasal la kena duduk dalam kereta tenangkan diri sebelum drive. hehehe, what to do its not my fault...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages