nuffnang

nuffnang LR

Monday, July 25, 2011

Menggatal Kahwin Arab? (dah kahwin SX)





Seminggu je lepas Eric post entry Menggatal Kahwin Arab?  sekali terbaca lak kat online paper juga berkenaan seorang pelajar Malaysia di mesir yang berkahwin dengan orang tempatan di sana. Antara keratan akhbar yang melaporkan seperti berikut


KAHERAH: Dek kerana sayangkan isteri dan ingin menyelamatkan rumah tangganya dengan gadis Mesir, seorang lelaki Melayu terpaksa lari malam dari rumah kelamin selepas empat hari berkahwin semata-mata untuk mempelajari pelbagai ilmu kebatinan negara berkenaan.


Segala-galanya bermula apabila Mohd Haisol Shaari, 28, (bukan nama sebenar) terkejut dengan permintaan keterlaluan isterinya pada tiga hari pertama melayari bahtera perkahwinan.

Mohd Haisol berkata, dia terpaksa buat begitu kerana sayangkan isterinya berusia 25 tahun, selain mengakui kejantanannya tercabar.
“Saya terpaksa lari dari rumah dan bersembunyi di asrama rakan menjelang malam pada hari keempat perkahwinan kerana tidak tahan kehendak batin isteri.

“Bukan mahu mengaibkan isteri atau sesiapa, tetapi saya rasa perkara ini perlu diketahui umum, terutama lelaki yang mungkin menyimpan hasrat memperisterikan wanita Arab... saya nasihatkan mereka supaya lebih bersedia,” katanya.

Menurutnya, pada hari pertama perkahwinan, dia mengadakan hubungan kelamin 16 kali dan masih mampu memenuhi tuntutan itu, mungkin kerana usianya masih muda dan menganggap ia sebagai perkara biasa.

“Walaupun terkejut dengan permintaan itu (16 kali sentuhan), saya menganggap ia perkara biasa dalam hubungan suami isteri... maklumlah, kata orang pantang bersentuh pada awal perkahwinan,” katanya.


Bagaimanapun, katanya, perkara itu berlanjutan beberapa hari dan dia mula berasa kurang selesa kerana tidak banyak masa untuk mengulang kaji pelajaran atau berehat panjang, menyebabkan dia melarikan diri dari rumah sewa mereka.

Menurutnya, dia kembali ke rumah sewa bujang, menyebabkan isterinya mencari di rumah didiami rakannya, namun gagal menemuinya kerana tidak dibenarkan masuk ke rumah didiami lima pelajar lelaki itu. 

The rest of the story Tak perlulah include. Banyak iklan ubat kuat yang entah apa-apa. bila terbaca berita ni terkata dalam hati... APA?! 16 KALI SEHARI?! gila dowh! kalau  lima enam tujuh kali tu still boleh terima akal (malam pertama). tapi 16 kali... tak pernah tercapai dalam neuron-neuron otak untuk memikirkannya

16 kali beb... yang lelaki tu alahai... 
eric A: Eric! i know what u r thinking, u better stop now..
eric B: baikkk.. (nasib baik stop) kalau tak.. heh heh heh.. 

Dan sesungguhnya antara perkara yang melemahkan tenaga, menumpulkan fikiran dan cepat tua adalah terlalu banyak melakukan jimak.

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages