nuffnang

nuffnang LR

Sunday, May 05, 2013

PRU-13 Undilah Dengan Bijak!

Seperti yang telah di umumkan dalam entry yang lepas, entry akan di post sebelum PRU13 bermula. tetapi sekarang cuma tinggal beberapa jam sahaja lagi sebelum pusat-pusat mengundi dibuka. banyak cerita yang diputar belit media yang berat sebelah yang mengelirukan rakyat bukan sahaja dari berita melalui akhbar utama, malahan television, radio dan internet.

Tetapi pakatan rakyat hanya menggunakan social network melalui internet sahaja, adakah ini adil? anda sendiri mengalaminya dan anda sendiri melihatnya jadi anda sendiri yang mampu menilainya. 

Terlalu banyak fitnah yang dilemparkan kepada pemimpin-pemimpin pakatan dengan membuatkan video-video lucah, malah dengan bangga mengedarkan salinan kepada rakyat. Apa yang lagi dahsyat, mereka sanggup memaparkan video tersebut di halaman masjid semasa ceramah kepada rakyat tidak kira umur termasuk kanak-kanak. adakah parti yang mengamalkan budaya fitnah ini yang menjadi pilihan?

bukan sekadar fitnah malah mencaci maki para ulama, menolak hukum Allah swt dan mempersendakan agama. menggunakan harta rakyat untuk kepentingan diri sendiri dan menganjurkan pesta maksiat. 

masih ingatkah selepas PRU-12 harga petroleum dinaikkan secara mendadak, begitu juga dengan tol dan tarif elektrik. kemudian ditambah pula dengan AES. 

ps: I am taking this personally because they steal from my family. 
AKU MENYOKONG KEPIMPINAN ULAMA.

PS2: kepada penyokong Parti Cap dacing:
"Mereka" kata TAK NAK bila kita tawarkan untuk hapuskan AES;
"Mereka" kata TAK NAK bila kita tawarkan untuk hapuskan PTPTN ganti dengan biasiswa;
"Mereka" kata TAK NAK bila kita tawarkan untuk hapuskan TOL;

Patutlah TAK NAK rupanya mereka ini:..... paham-paham sendiri dengan troll dibawah

UNDILAH DENGAN BIJAK
INI KALI LAH!!!
ALLAHUAKBAR!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages