nuffnang

nuffnang LR

Wednesday, February 15, 2012

15 Feb 2012

Dear readers, sorry kerana terlalu lama tak update blog, mesti tertanya eric ni balik terus final exit terus senyap ke cemana? Sebenarnya guna BB ni pening gak nak mengarang blog, bukan apa, sejak tiba di klia hari tu banyak travelling day, klia-KL-kuantan-kuala terengganu-kota bharu-serdang-KL-kota bharu bla bla bla..

Sedikit ralat: post yang lepas sepatutnya february bukan 5 march baru je tukar tajuk, hari ni baru la nak selesai urusan utama balik ke malaysia. Tapi esok masih ada urusan lagi yang belum settle sebelum berangkat ke... Bukan saudi, sekali lagi ke KL.

Kepada comentator tetap dan comentator anonymous sorry tak dapat nak reply thru BB dan ada comment yang accidental deleted sorry, maklumla qwerty kecik. Nak kena beli BB playbook agaknya. Tp belum masanya lagi tunggu...

Apa yang tak bestnya balik kali ni tak banyak masa utk spent kat hometown, merempit kesana kemari menyelesaikan itu ini. Berita itu ini yang bisa membuat jiwa kacau tak tentu haluan. macam-macam, selama balik ni dah terasa macam dah taknak keluar negara lagi. Nak meninggalkan orang-orang tersayang dan kampung halaman yang sudah banyak berubah sejak di tinggalkan bertahun yang lalu. Hingga jalan pun boleh tertukar.






Oklah komen2 akan cuba dijawab bila eric bleh menggunakan notebook. Adios amigos! Bubbye!

2 comments:

  1. salam...berblog guna bb mmg cam hampehs sket...haha tp sila jgn give up oke....


    usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. at least ada la backup untuk udate dari pada takde lansung post selama tiga minggu cuti kan? hehehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages