nuffnang

nuffnang LR

Monday, February 06, 2012

6 Februry 2012

Seperti yang di umumkan sebelum ni,kalau takde connection maka blog cuma boleh di update through berry hitam aje. So here I am mengarang with my blackberry. Baru sehari sampai di'newcastle' setelah menjelajah KL, kuantan dan kuala terengganu.

Urusan dengan lawyer eric terpaksa dipospone, maybe terpaksa berulang alik keKL hingga lagi 2kali untuk selesaikan mission eric yang sebenar. Keluar dari KLIA airport dengan kereta eric (dipandu oleh kakngah eric kerana eric perlu syncronize driving from left hand drive to right handrive) terus aje pergi lunch nasi kandaq yang agak famous di sekitar sepang. Malam pula giliran mencekik makanan di pasar malam bandar baru salak tinggi. Apa yang di cekik? Murtabak daging, popia, rojak buah dan macam2, apa yg bestn harga tak macam harga di saudi! Murtabak baru RM3, popia banyak keping RM2 hehehe.

Hari kedua sepatutnya jumpa lawyer tp not available terpaksa tunda minggu berikutnya. Tengahari tukar duit riyal ke ringgit, pastu lunch dgn vegetarian seaweed ramen hehehe.. Dinner makan nasi lemon chicken kat hotel palace of golden horses je.

Hari ketiga, bertolak ke kuantan. Menikmati kelazatan sata, otak-otak dan keropok lekor berhampiran tanjung lumpur. Cuma tak sempat nak makan seafood bakar kat restoran ana ikan bakar petai kerana tergesa-gesa bertolak ke kuala terengganu. Tiba di destinasi penginapan di kuala trengganu pukul 11pm dapat last room kerana ada sambutan maulidur rasul yang bakal di anjurkan di kuala tganu keesokan harinya. Hanya dinner dengan mee goreng mamak kat kedai tomyam siam.

Hari keempat, breakfast dgn keropok lekor losong dan meneruskan perjalanan ke kota bharu. Sampai kota bharu kena ikut family gi kenduri kawen, menu: ayam percik dan gulai kambing.






To be continued
Eric:lenguh jari pakai BB beb.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages