nuffnang

nuffnang LR

Wednesday, January 26, 2011

Tidur Bersama? (Ahli Parlimen)


Suatu hari, Dato’ Joe seorang ahli parlimen mendapat satu panggilan telefon dari seorang perempuan iaitu Julia.

Julia :”selamat pagi Dato’ Joe”

Dato’ Joe :”Selamat pagi, siapa disana??”

Julia : “Saya Julia , yang pernah tidur bersama Dato’ suatu ketika dahulu”

Dato;’ Joe : “hah???”

Julia :”Kalau Dato’ tidak mahu rahsia kita ini terbongkar, saya mahu Dato’ membayar saya sebagai duit penutup mulut”,

Dato’ Joe :”Ok. baiklah. Saya akan membayarnya”

Walaupun dalam keadaan terpaksa, Dato’ Joe cuba berfikir, dimanakah dia pernah meniduri wanita itu. Keesokan harinya, Dato’ Joe telah membayar sejumlah wang di suatu tempat yang telah ditentukan. Tetapi setelah beberapa hari kemudian Julia telefan lagi untuk meminta wang, dan Dato’ Joe terpaksa tunaikannya kerana takut rahsianya terbongkar. Setelah beberapa minggu kemudian Julia menelefon lagi dengan menggunakan ancaman yang sama.

Setelah mambayarnya untuk kali ketiga, dengan agak terkasima, Dato Joe cuba bertanya untuk menjawab segala persoalan dihatinya ….” Ok lah, aku tunaikan permintaanmu tapi aku akan terkeliru. Aku cuma ingin tahu, dimanakah tempat kita pernah tidur bersama itu?”

Dengan lembut Julia menjawab :”Kita kan pernah tidur bersama dikerusi dalam Dewan Parlimen sewaktu mendengar Perdana Menteri kita menbentangkan Bajet tahun lepas “.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages