nuffnang

nuffnang LR

Monday, October 31, 2011

Perutusan & wasiat

Assalamualaikum,
Dear Readers and Friends,


Saya akan keluar untuk menunaikan fardu haji dan bertolak pada 6 Zulhijjah menuju ke Mekah. peserta yang bakal menunaikan haji di sarankan untuk memohon maaf dan membuat wasiat sebelum bertolak kesana agar di permudahkan urusan fardu haji. jadi adalah lebih afdal untuk memohon maaf dengan semua. 


di kesempatan ini saya benar-benar memohon maaf ke atas segala kesalahan dan kesilapan saya terhadap semua, secara sengaja atau tidak, tersurat atau tersirat, atau melalui penulisan blog ini dan percakapan harian. maafkanlah saya. minta dihalalkan makan dan minum, dan jika saya ada berhutang harap diberitahu. doakan saya agar dipermudahkan dalam urusan fardhu haji tahun ini. 


wassalaam...


ps: blog akan di update, insya'allah dalam masa 2 minggu. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages