nuffnang

nuffnang LR

Thursday, September 06, 2012

Selamat Hari Raya!


Hi guys, sorry for the late update. seperti yang di ceritakan hampir sebulan yang lepas until eric get a stable internet connection. so here I am with somehow quite a stable internet connection. rasa macam batman pencen je bila tak dapat update blog!

actually agak lewat untuk ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. maaf juga di pinta kepada mana-mana pihak yang terasa dengan beberapa entry dari eric. 

sebenarnya banyak perkara yang berlaku sepanjang cuti hari raya, walau pada hakikatnya memang tak cuti pun. terlalu banyak perkara yang berlaku semasa raya dan selepas raya. dan ada juga tragedi atau peristiwa yang berlaku. tapi entry kali ni tak akan cerita pun about it sebab agak personal.
apa yang eric tau, selepas cuti aidilfitri seminggu di saudi, saudi aramco dan Qatar National company terkena serangan hackers yang menyebabkan kerugian beratusan juta dolar. sebagai langkah berjaga-jaga syarikat-syarikat Sabic affiliate dan company-company yang sewaktu dengannya pun terpaksa hold semua internet service kecuali internal email sahaja. (patutla semua pakat senyap belaka, mati kutu rupanya hehehe). Kalau CMMs pun terkena gak memang haru biru la jawabnya.

rasanya itu sahaja untuk kali ni, akhir kata selamat hari raya Aidilfitri Maaf zahir dan batin. 

PS: Jangan lupa puasa 6 hari di bulan syawal, ia umpama puasa sepanjang tahun, skang ni tinggal beberapa hari saja lagi kalau tak start sekarang tak sempat..
PS: next entry the current situation
(HOME)

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages