nuffnang

nuffnang LR

Tuesday, June 07, 2011

Pick On Someone Your Own Size!


kejadian ini heboh pada bulan march yang lalu melalui facebook, date kejadian berlaku 19Feb 2011. tetapi hasil dari laporan akhbar minggu lepas (regarding the cctv tapes) makes me want to write about this. 

muka wanted sial punya iblis
Ramai yang tahu cerita this psycho satanic bitch cat killer chow xiao wei (21). perbuatan menyeksa tiga ekor anak kucing dan memijaknya hingga mati, bukan setakat tidak berhati perut, malah mungkin si jahanam ini boleh di ibaratkan sebagai syaitan iblis ifrit yang bertopengkan perempuan tomboy laknat. pembunuhan kejam di Serdang ini di saksikan oleh si ibu kucing dengan penuh sayu kerana tubuhnya yang lemah dan tidak berdaya menahan perbuatan kejam si jahanam xiou wei terhadap anak-anaknya. 


dua laporan polis telah dibuat oleh (Selangor department of Veterinary Services) disokong oleh beberapa NGO including SPCA (Society for Prevention of Cruelty to Animals). walaupun si jahanam ini telah meminta maaf, aku rasa Animal Act 1953 (pindaan 2006) perlu di ubah supaya kejadian sama tidak berlaku lagi. Setakat minta maaf sahaja dan berjanji tidak akan mengulangi perbuatan ini memang tidak memadai.

Animal Act 1953: mereka yang melakukan kesalahan dikenakan denda RM200 (tu je?!) atau 6 bulan penjara atau kedua-duanya sekali. (sejak dilaksanakan cuma dua hukuman penjara selama maksimum 2 hari untuk seorang perempuan yang menyimbah anjingnya dengan air panas). Tetapi mengikut pindaan 2006, mungkin dikenakan denda RM10,000 atau 6 tahun penjara atau kedua-duanya sekali. 

pick someone your own size asshole!
akta diatas pun tidak memadai dengan kekejaman si jahanam durjana ini lakukan.  dengan bukti cctv sepatutnya si jahanam laknat ini dikenakan hukuman keatas tiga kesalahan menyiksa haiwan, dan hukuman keatas tiga kesalahan membunuh haiwan. which means Rm60,000 (still tak memadai) dan 36 tahun penjara dengan kerja-kerja berat. kalau hukuman gantung mandatori pun aku sokong.
Permohonan maaf si pembunuh di NTV7

surat memohon maaf si pembunuh
dan akhirnya si pembunuh kejam jahanam ini cuma dikenakan denda rm200! that's it?! what the hell was that?! Gila wa tak puas hati dowh! macam ni je ke? maybe lu terlepas di dunia, di hari pembalasan semua mangsa bakal membelasah lu balik sampai lu lembik dan pijak lu lagi teruk dari lu pijak diorang dulu. wa harap lu mati kena gilis tiga treller 24-wheeler!


PS: aku memang seorang yang sukakan kucing, Teringat zaman sekolah rendah dulu (mid 80's). seorang classmate menyepak seekor kucing seperti bola, lalu aku stopkan that act sambil kata "pick on someone your own size!" (terikut dialog filem hollywood) walaupun badan aku sedikit kecik pada masa tu. mulalah berlaku tolak menolak followed by epic fight. tetapi pergaduhan dileraikan oleh rakan sekelas yang lain. nobody win, nobody lose, tapi aku tak sempat tendang perut dia macam dia tendang kucing tu, saja nak bagi dia rasakan kesakitan yang di alami kucing tersebut. Ia tidak berhenti disitu, di ikuti dengan dua lagi pergaduhan pada tahun tahun berikutnya hingga aku dapat tendang perutnya dengan kuat. and if you read this Zamani I just want to say "Who Cares! Padan muka lu!" 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages