nuffnang

nuffnang LR

Sunday, August 14, 2011

Pervert!




Hari ni aku taknak cakap banyak, aku terkedu, terkesima, terkujat dan ter-ter yang sama waktu dengannya. Ada seorang readers yang search keyword dalam blog aku yang sememangnya takde lansung kaitan dengan blog ni. Cuba korang tengok perkataan yang bawah sekali tu. damn! Kepala otak aku rasa 'weng' and 'jeng' kejap. Apa la yang otak ko pikir sampai benda macam tu cari dalam blog ni? You search in a wrong page! pervert!
what are you thinking!
ps1:gile tak bleh blah baca those five words, thats why aku slash je. ewww!
ps lagi: Most of the search keyword nampaknya ramai yang cari info pasal 'Menggatal Kahwin Arab' sanggup ke? hahaha! ish.. ish.. ish..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages